Koncert Eda Sheerana



Recenzja koncertu Eda Sheerana 

Znalezione obrazy dla zapytania: ed sheeranDwa lata temu 12.08.2018 roku miałam szansę wraz z przyjaciółmi wybrać się na koncert Eda Sheerana, współczesnego artysty, znanego na całym świecie. Wydarzenie miało miejsce na Stadionie Narodowym w Warszawie. Muszę przyznać, że był to jeden z lepszych koncertów na jakich byłam!
Ed jest wspaniałym artystą, którego piosenki są jednymi z najbardziej znanych na świecie, jestem prawie pewna, że każdy chociaż raz miał okazję posłuchać jednej z nich. Sheeran na scenie wzbudził we mnie naprawdę ogromny podziw, jako jeden z niewielu artystów stał sam na scenie ze swoją gitarą bez żadnych chórków, czy tancerzy wokół. Stworzył tym niesamowitą atmosferę.
Byłam zachwycona, że każdy aktywnie brał udział w koncercie i bawił się mimo, że  było wiele osób,które były tam ze względu na swoje dzieci. Najbardziej podobały mi się momenty, gdy publiczność zaczynała śpiewać tak głośn, że sam Ed przestawał na moment, a kilkadziesiąt tysięcy osób śpiewających razem niewątpliwie robi wrażenie. Jeśli nie słyszeliście z piosenek Sheerana, zachęcam was bo jestem prawie pewna, że może któraś z nich wpadnie wam w ucho. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Olga Tokarczuk - życiorys

Karpacz

Wizyta w Krakowie