Wizyta w Krakowie


KRAKÓW



Dzisiaj na blogu post o tym co aktualnie niestety z powodu panującej pandemii jest nie do końca bezpieczne, ale możemy wykorzystać ten czas na planowanie przyszłych wycieczek. Rok temu w wakacje wraz  z przyjaciółką postanowiłyśmy odwiedzić Kraków, przyznam, że był to mój pierwszy raz w tym mieście kiedy faktycznie mogłam spędzić tam więcej czasu. Wyjazd trwał tylko dwa dni jednak był to naprawdę świetnie spędzony czas! Oczywiście obowiązkowym punktem wycieczki był Zamek Królewski na Wawelu, który od samego początku zaimponował  mi swoją architekturą. Rynek główny to miejsce, w którym zazwyczaj odpoczywałyśmy po całym dniu wędrówki. Znajduję się tam wiele bardzo smacznych restauracji, o którym nie sposób nie wspomnieć, ale również wiele wydarzeń ma miejsce właśnie na rynku na przykład  festiwal pierogów, w którym miałam szansę uczestniczyć. 






Po Krakowie przemieszczałyśmy się na pieszo, dlatego udało nam się zobaczyć wiele murali, były różnorodne, niektóre barwne, niektóre czarno białe. Dużo również spacerowałyśmy nam Wisłą. Oczywiście znalazł się czas na odwiedzenie Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK, wystawa naprawdę bardzo przypadła mi do gustu, eksponaty naprawdę były zachwycające, dlatego aż żałuje, że nie mogę w szczegółach opowiedzieć o tym muzeum, ale musicie uwierzyć mi na słowo, że was nie zawiedzie.










Dziękuję za uwagę!!!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Olga Tokarczuk - życiorys

Ośrodek Praktyk teatralnych Gardzienice

Karpacz